به‌روزرسانی 2.3 Marvel’s Avengers پیش‌نمایش تغییرات در جوایز و Mega Hives و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

به‌روزرسانی 2.3 Marvel’s Avengers پیش‌نمایش تغییرات در جوایز و Mega Hives و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

اگرچه راه‌اندازی بازی برای Marvel’s Avengers بسیار دشوار بود، توسعه‌دهنده کریستال داینامیکس تلاش کرده است تا مطمئن شود که این یک بازی است که همه می‌توانند از آن لذت ببرند، اگرچه تلاش‌های آن‌ها دقیقاً دلگرم‌کننده‌ترین نبوده است. شخصیت‌هایی مانند Spider-Man انحصاری پلی‌استیشن با انتقاداتی مواجه شده‌اند و بزرگ‌ترین شکایتی که بازیکنان از این بازی داشته‌اند، به‌روزرسانی‌های کم‌حجم است. از این گذشته، آخرین آپدیت بزرگی که بازی داشت، اضافه شدن مرد عنکبوتی فوق‌الذکر بود.

اخیرا، سازندگان گفته اند که هنوز آماده نیستند تا نقشه راه بزرگ بعدی بازی را در حال حاضر فاش کنند. گفته می شود، آنها یک پیش نمایش برای پچ بعدی، که به روز رسانی 2.3 است، قرار داده اند.

از طریق یک پست وبلاگ هفتگی از طریق وب سایت رسمی بازی، توسعه دهندگان پیش نمایشی از آنچه در به روز رسانی آینده برای بازی در نظر گرفته شده است را ارائه کردند. برخی از تغییرات عمده ای که در راه است، تغییرات در جوایز خواهد بود، که در آن تنظیمات پاداش هایی که باید حذف شوند تغییر کرده است. جدای از آن، ویرایش های پاداش برای Raids و تعمیرات اساسی به جوایز بخش Vault/Villain نیز به همراه معرفی Mega Hives ذکر شده است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو به‌روزرسانی 2.3 Marvel’s Avengers پیش‌نمایش تغییرات در جوایز و Mega Hives و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8d6a

خبرنامه بازی ها

گالری